RECENT POST

Tuesday, March 29, 2011

; KURANG AJAR?

; okay, .aku dah cukup bersabar and bersopan santun dengan semua yg lalu lintas dalam blog aku, .so jangan bagi aku sepak kau laju laju. .paham? .aku wujudkan CHATBOX warna purple tu atas tuntutan orang ramai. .meh cini telinga kau tu, aku nk cakap, tujuan chatbox tu adalah untuk BERTANYA SEBARANG PERTANYAAN or PUJI PUJI AKU, .bukan untuk kau dan kau dan kau untuk mencarot? .kau tak kenal aku, tapi kalau kat luar, orang sekeliling aku tahu yg aku x suka mencarot or cakap mende2 yg tak patod. .kalau dalam blog berani la jugak, tu pon, mende yg common. .so, kepada siapa2 yg telah merosakkan kesucian chat box aku, aku mmg akan lempang kau, sebab untuk pengetahuan ramai, walaupon kau x letak name, aku boleh kesan link or display name yg kau guna. ,so, good luck dalam memuaskan mencarot kau tu. .sebab lagi sekali kau buat, aku teros sepak plus lempang tangan kau yg mengutuk2 aku. .werkkkk! .nah, aku ade pantun empat kerat tok kau eh?

       aku sangat suka hati,

       sebab aku lah baik hati,

       kau masih buad lagi,

       aku teros lempang dekat hati.

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...